Noteikumi un nosacījumi

Šie Vispārējie pārdošanas noteikumi un nosacījumi regulē preču un/vai pakalpojumu piedāvājumu un pārdošanu e-komercijas vietnē www.cool-mania.com (“Tīmekļa vietne”). Pirms jebkādu produktu pasūtīšanas, lūdzu, rūpīgi izlasiet šos Vispārējos noteikumus un nosacījumus.

Media Leaders sro, uzņēmumam, kas reģistrēts Slovākijā (Uzņēmējdarbības reģistra numurs 46 406 999, nodokļu kods un PVN numurs SK2023368787, juridiskā adrese ir Slovākijā, Dlha 4, 974 05 Banska Bystrica, Slovākija. Media Leaders ir e īpašnieks). -komercijas vietne Cool-mania

1. Vietnes pieteikuma lauks

1.1 Interneta veikals Cool-mania ir paredzēts mazumtirdzniecībai. Cool-mania piedāvā produktus pārdošanai tikai klientiem "gala lietotājiem", ti, "Patērētājiem". Par “Patērētāju” tiek uzskatīta jebkura fiziska persona, kas pērk preces ar mērķi, kas nav saistīts ar komerciālu, amatnieku vai profesionālu darbību, ko veic viņa uzņēmējdarbībā. Ja lietotājs nav "Patērētājs", tiek aicināts izvairīties no pasūtījumu iesniegšanas interneta veikalā; Cool-mania patur tiesības neapstrādāt pasūtījumus, kas veikti no lietotājiem, kuri nav "Patērētāji", un jebkādus pasūtījumus, kas neatbilst Cool-mania biznesa politikai.

1.2 Visa Vietnē esošā informācija neveido saistošu piedāvājumu produktu pārdošanai nevienā valstī vai vietā.

Tīmekļa vietnē pārdošanai piedāvātos produktus var iegādāties un nosūtīt tikai tiem Klientiem, kuri dzīvo un norāda kā galamērķi visā pasaulē.

1.3. Preču iegāde Vietnē ir atļauta personām, kuras garantē, ka tās ir vismaz astoņpadsmit (18) gadus vecas un spēj noslēgt juridiski saistošus līgumus.

1.4. Produktu pārdošana vietnē ir distances līgums, ko reglamentē 50. un turpmākie panti. Slovākijas 2005. gada 6. septembra Likumdošanas dekrēta Nr. 206 (“Patērētāju kodekss”) un Slovākijas 2003. gada 9. aprīļa Likumdošanas dekrēta Nr. 70, kas satur elektroniskās komercijas regulējumu.

1.5. Piemērojamie vispārīgie pārdošanas noteikumi un nosacījumi ir tie, kas publicēti pirkuma pasūtījuma nosūtīšanas dienā. Tos laiku pa laikam var grozīt, ņemot vērā iespējamās regulējuma izmaiņas. Visas izmaiņas stāsies spēkā no datuma, kad tās tiks publicētas vietnē

2. Vispārīgo pārdošanas noteikumu pieņemšana un līguma slēgšana

2.1. Angļu valoda ir pieejama līguma noslēgšanai. Līgums ir noslēgts Eiropas Savienības valstīs, kā norādīts 1.2. punktā

2.2. Klientam ir rūpīgi jāizlasa šie Noteikumi un nosacījumi. Klients tiek aicināts lejupielādēt, saglabāt vai izdrukāt tā kopiju, kā arī informāciju par atteikuma tiesībām un jebkuru citu informāciju, ko Cool-mania sniedz Vietnē pirms pirkuma procesa vai tā laikā.

2.3. Lai noslēgtu viena vai vairāku Produktu iegādi Vietnē, Klientam ir jāaizpilda Pasūtījuma veidlapa un jānosūta tā Cool-mania elektroniski, ievērojot norādījumus, kas tiek parādīti Vietnē pasūtījuma fāzēs.

2.4. Iesniedzot Pasūtījuma veidlapu, izmantojot Vietni (pārsūtot), Klients bez nosacījumiem piekrīt un piekrīt ievērot šos Vispārējos pārdošanas noteikumus un nosacījumus savā līgumā ar Cool-mania. Ja rodas domstarpības par noteiktiem noteikumiem, kas ietverti šajos Vispārējos pārdošanas noteikumos, lietotājs tiek aicināts neiesniegt pasūtījuma veidlapu pirkumam Vietnē.

2.5. Cool-mania Pasūtījumu veidlapas ievietos datubāzē atbilstoši likuma noteikumiem. Klients var piekļūt savai Pasūtījuma veidlapai, izmantojot tīmekļa vietnes sadaļu “ http://www.cool-mania.com/user/in

2.6. Kad Klients ir iesniedzis pasūtījumu, Cool-mania nosūtīs e-pasta ziņojumu “Pasūtījuma ievadīšanas apstiprinājums”, apstiprinot pasūtījuma saņemšanu.
Šajā e-pastā ir redzams izvilkums no svarīgākajiem pasūtījuma elementiem: klienta ievadītie personas dati, piegādes adrese, informācija par pasūtītajām precēm (apraksts un daudzums), informācija par cenām, maksājuma veids, piegādes izmaksas, iespējamās papildu izmaksas, kā arī kā informāciju par atteikuma tiesībām un vispārīgo pārdošanas noteikumu un nosacījumu kopsavilkumu. Klients apņemas pārbaudīt pareizību un paziņot par iespējamiem labojumiem pa e-pastu [email protected]
Šis e-pasta ziņojums nav uzskatāms par pasūtījuma pieņemšanu, bet tikai apstiprinājumu par tā pareizu saņemšanu atbilstošajās Cool-mania sistēmās. Klients atradīs arī savu personīgo “Pasūtījuma numuru”, kas ir jāizmanto jebkurā citā pēc saziņas ar Cool-mania.

2.7. Līgums starp Cool-mania un Klientu tiks noslēgts tikai tad, kad Cool-mania apstiprinās, ka Pasūtījums ir pieņemts pa e-pastu "Pasūtījuma un nosūtīšanas apstiprinājums"

2.8. Jebkurš e-pasts, kas nosūtīts Klientam, apstiprinot viņa pasūtījuma statusu (piemēram, e-pasts “Papildinformācijas pieprasījums” vai e-pasts “Paziņojums par piegādes aizkavēšanos”), vai mutiska saziņa par pasūtījumu nav uzskatāma par pasūtījuma pieņemšanu.
Līguma izpilde notiek līdz ar pasūtīto preču nosūtīšanu, ja vien Cool-mania nav paziņojusi Klientam par tās nepieņemšanu vai Klients ir pieprasījis tās atcelšanu.

2.9. Cool-mania patur tiesības atteikt vai ierobežot pasūtījumus, kas nesniedz pietiekamas maksātspējas garantijas vai ir nepilnīgi vai nepareizi. Kā arī pasūtījums, kas saistīts ar produktiem, kas vairs nav pieejami (nav noliktavā)
Šajos teikumos Cool-mania pa e-pastu paziņo Klientam pēc iespējas ātrāk, ka līgums nav noslēgts un pirkuma pasūtījums nav pieņemts, norādot atteikuma iemeslus.
Ja maksājums jau ir pabeigts, Cool-mania nodrošina Klientam jau iekasētās summas atmaksu ar darījuma atcelšanu (sk. 13. pants. Atmaksas veids)
Cool-mania arī patur tiesības noraidīt pasūtījumus no jebkura Klienta, ar kuru Cool-mania ir pastāvīgs juridisks strīds par iepriekšēju pasūtījumu. Cool-mania var atcelt jebkuru pasūtījumu, ja ir aizdomas par krāpniecisku darbību, un var atteikties apstrādāt pasūtījumus no klientiem ar iepriekšēju krāpniecisku pasūtījumu vēsturi.

3. Informācija par produktu un produkta pieejamība

3.1 Katras preces galvenie raksturlielumi tiek parādīti katrā “Preču informācijas lapā”, pamatojoties uz ražotāju sniegto informāciju. Cool-mania patur tiesības bez brīdinājuma mainīt jebkuru Produkta informācijas lapu.

3.2 Cool-mania centīsies attēlot attēlus pēc iespējas tuvāk pārdošanai piedāvātajiem produktiem.
Preču krāsas tomēr var atšķirties no reālajām atbilstoši lietotāja izmantoto datorsistēmu iestatījumiem.
Attēli Produkta specifikācijās var atšķirties arī pēc krāsas, izmēra vai saistībā ar jebkādiem produkta piederumiem. Pirkuma līguma izpratnē noteicošais ir preces apraksts, kas ietverts klienta nosūtītajā pasūtījuma veidlapā

3.3. Vietnē var tikt parādīta arī vispārīga pirkuma pamatinformācija, piemēram, tā, kas atrodama, piemēram, vai glosārija pirkšanas rokasgrāmatā.
Šī informācija tiek sniegta kā vienkāršs vispārīgs informatīvs materiāls, kas neatbilst viena produkta reālajām īpašībām. Pirkuma līguma izpratnē noteicošais ir preces apraksts, kas ietverts klienta nosūtītajā pasūtījuma veidlapā.

3.4. Lapā “Produkta informācija” katram produktam ir īpaša sadaļa, kurā ir informācija par “Produkta pieejamību”. Klients var iegādāties tikai preces, uz kurām ir norāde “Ir noliktavā”.
Gadījumā, ja Preces statuss ir “ Izpārdots ”, Klients var turpināt preces rezervāciju, un Cool-mania klienta vārdā to pasūtīs piegādātājam. Kad produkts būs pieejams, Cool-mania informēs Klientu pa e-pastu.

3.5 Lūdzu, ņemiet vērā, ka preces pievienošana iepirkumu grozam nenozīmē, ka prece tiek automātiski rezervēta Klientam.
Produktu joprojām var iegādāties citi klienti līdz Cool-mania iesniegšanai un pasūtījuma apstiprinājuma paziņojumam atbilstoši šiem Pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem.
Tas var būt atkarīgs no vienlaicīgiem pirkuma pasūtījumiem vietnē. Iespējams, ka tehnisku iemeslu dēļ pēc pasūtījuma nosūtīšanas kāda “pieejama prece” var beigties noliktavā, tāpēc ir jāgaida jauna piegāde. Šādā gadījumā Klients tiks nekavējoties informēts pa e-pastu (“Prece rezervēta” vai “Piegādes kavēšanās”) un var pieprasīt atcelt pasūtījumu jebkurā laikā pirms preces nosūtīšanas, noklikšķinot uz pogas “Atcelt”, kas atrodas e-pasts.

3.6. Pasūtītās Preces nepieejamības gadījumā Klients tiks informēts pa e-pastu nekavējoties un jebkurā gadījumā trīsdesmit (30) dienu laikā no nākamās dienas pēc pasūtījuma nosūtīšanas. Ja maksājums jau ir veikts, Cool-mania vienlaikus nodrošina Klientam jau iekasētās summas atmaksu ar darījuma atcelšanu. (skatīt rindkopu zemāk: 13. Atmaksas procedūras)

4. Cena, piegādes izmaksas, nodokļi un nodevas

4.1. Visas Vietnē publicētās cenas ir norādītas € (eiro) pārrēķinātas citās valūtās atbilstoši pašreizējiem valūtas kursiem. Tiem ir iekļauts PVN (20%), ja Produkti tiek nosūtīti un piegādāti visā pasaulē.

4.2 Cool-mania patur tiesības jebkurā laikā mainīt Produktu cenas. Tiek saprasts, ka Preces cena, kas tiks iekasēta no Klienta, ir tā, kas ir norādīta Vietnē Pasūtījuma iesniegšanas brīdī. Iespējamais palielinājums vai samazinājums pēc pasūtījuma nosūtīšanas netiks ņemts vērā.

4.3 Produkta cenā nav iekļautas piegādes izmaksas. Piegādes izmaksas tiek iekasētas no klienta, un tās sedz Klients kopā ar kopējās pasūtījuma cenas samaksu.
Summa par visiem pasūtījumiem 8 eur (ar PVN) Grozā tiešsaistes pirkuma procedūras laikā un pirms tās noslēgšanas, kā arī e-pastā “Pasūtījuma un sūtījuma apstiprinājums”.

4.4 Pasūtījuma kopējā cena (atsevišķi norādot piegādes izmaksas un jebkādus citus papildu izdevumus) vienmēr tiek parādīta Grozā pirkuma procedūras beigās. apstiprinājums ” un e-pastā "Pasūtījuma un nosūtīšanas apstiprinājums") būs kopējā summa, kas Klientam jāmaksā saistībā ar pirkuma pasūtījumu. Klientam nav jāmaksā nekas vairāk par šo summu, izņemot iespējamos Muitas nodokļus (skatiet rindkopu zemāk). .

4.5. Nosūtot uz dažiem ļoti specifiskiem galamērķiem, var būt nepieciešamas papildu maksas un izmaksas, ko sedz saņēmējs un kas jāmaksā, piegādājot produktus tieši nodokļu un muitas iestādēm vai kurjeram. Klients atlīdzina Cool-mania no šādiem nodokļiem, nodevām un nodevām. Tomēr visi iespējamie nodokļi, nodevas, izdevumi vai citi maksājumi, kas paredzēti katras konkrētās valsts likumos, kurā Produkti tiek nosūtīti un piegādāti, ir pilnībā jāsedz Klientiem.

5. Kā iegādāties

5.1. Preces iegāde Vietnē ir iespējama ar vai bez reģistrācijas. Reģistrācija ļauj Klientam saņemt virkni papildu pakalpojumu, izveidojot Personīgo profilu.

5.2 Interneta e-veikalā Klients izvēlas un pievieno Grozam pieejamās un pasūtāmās preces, kā aprakstīts attiecīgajā “Preču informācijas lapā”. Pasūtījuma ievadīšanas laikā Klientam ir jānorāda noteikta personiskā informācija (personas dati, datu galamērķis, fiksētā tālruņa un mobilā tālruņa numurs, e-pasta adrese); un ievietojiet derīgu informāciju par kredītkarti, par kuru ir juridiski atbildīgs, vai citus maksājuma veidus (kā to paredz šie pārdošanas noteikumi un nosacījumi).

5.3. Cool-mania patur tiesības pieprasīt papildu informāciju un dokumentāciju, lai noskaidrotu Klienta identitāti un īpašumtiesības veikt maksājumu. Klients garantē, ka visa sniegtā informācija ir patiesa, precīza un pilnīga (skatiet nākamo rindkopu par Maksājuma veidu).

5.4. Pēc pasūtījuma noformēšanas (pārsūtīšanas) Klients tiek aicināts izdrukāt vai saglabāt tā elektronisko kopiju un joprojām saglabāt šos vispārējos pārdošanas noteikumus, ievērojot distances pārdošanas noteikumus.

5.5. Klients, kurš veica pasūtījumu ar Pieteikšanos (tas nozīmē, ka viņš ir reģistrēts Klients un ir izveidojis savu profilu).

5.6. Pēc klienta apstiprināšanas par pareizu pasūtījuma veidlapas saņemšanu (skat. 2.6. punktu), Cool-mania apstrādā pasūtījumu un pārbauda klienta ievadītos datus, apmaksas veidu, preču sagatavošanu noliktavā. Dažos gadījumos var būt nepieciešams sazināties ar klientu pa tālruni vai pieprasīt papildu dokumentāciju (skatīt rindkopu Maksājuma veids).

5.7. Cool-mania paziņo par pasūtījuma pieņemšanu, nosūtot e-pasta ziņojumu “Pasūtījuma un nosūtīšanas apstiprinājums”, kas satur Pasūtījuma veidlapā jau ietvertās informācijas kopsavilkumu: mērķa dati, pasūtīto produktu apraksts un daudzums, maksājuma veids, datu piegāde.

5.8. Atteikuma gadījumā Cool-mania informēs Klientu pēc iespējas ātrāk (un jebkurā gadījumā 30 dienu laikā no pasūtījuma veikšanas dienas), nosūtot e-pasta ziņojumu “Paziņojums par pasūtījuma atcelšanu”, norādot iemeslus. Ja maksājums jau ir pabeigts, Cool-mania nodrošina konteksta atmaksu Klientam par summu, kas jau ir iekasēta ar darījuma atcelšanu (skatiet 10. pants. Atmaksas veids).

6. Apmaksas veidi

Kā minēts 4.2. punktā (Produkta cena, piegādes izmaksas, nodokļi un nodevas) Lūdzu, ņemiet vērā, ka visi darījumi, tostarp valūta, pēc klienta maksājuma tiek pārrēķināti eiro.

6.1. Maksājums ar kredītkarti

6.1.1. Maksājuma ar Kredītkarti gadījumā ar pirkumu saistīto summu Banka noraksta nekavējoties, Klienta tiešsaistē veiktā darījuma noslēgumā.

6.1.2. Laikā, kad klients veic pasūtījumu, tīmekļa sesija tiek novirzīta no Vietnes uz drošu lapu GP WEBpay vietnē (SSL). Šādā Vietnē Klients varēs pabeigt Cenas samaksu
Nevienā brīdī pirkuma procesa laikā Cool-mania nevar uzzināt informāciju par Klienta kredītkarti. Dati nav pieejami Cool-mania vai trešajām personām, ne arī pasūtījuma veikšanas laikā vai vēlāk. Neviens Cool-mania arhīvs neuztur šādus datus. Cool-mania nekādā gadījumā nevar būt atbildīga par trešo pušu krāpniecisku vai nelikumīgu ļaunprātīgu izmantošanu, samaksājot par vietnē iegādātajiem produktiem.

6.1.3 Cool-mania patur tiesības lūgt klientam e-pastā nosūtīt derīgas personas apliecības priekšpuses/aizmugures kopiju. E-pasta pieprasījumā tiks norādīts termiņš, kurā dokumentam jāsaņem Cool-mania. Jebkurā gadījumā šis termiņš nevarēs būt ilgāks par 5 darba dienām. Gaidot pieprasīto dokumentu, pasūtījums tiks apturēts. Pieprasījuma gadījumā Klients tiek aicināts nosūtīt visus pieprasītos dokumentus noteiktajā laikā. Ja Cool-mania nesaņem šos dokumentus pieprasītajā laikā, kā norādīts e-pasta pieprasījumā vai nesaņem nederīgus vai beidzies derīguma termiņus. Līgums tiks noslēgts saskaņā ar Art. 1456 cc, un pasūtījums pēc tam tiks atcelts, izņemot tiesības uz kompensāciju par jebkādiem zaudējumiem, ar kuriem Cool-mania varētu saskarties klienta rīcības rezultātā. Par līguma izbeigšanu Klients tiks informēts pa e-pastu, ne vēlāk kā 2 dienu laikā pēc Cool-mania pieprasīto dokumentu iesniegšanas termiņa beigām un rezultātā pasūtījums tiks anulēts un viņam tiks atmaksāta samaksātā summa. Ja Cool-mania noteiktajā laikā saņems nepieciešamo dokumentāciju, piegādes nosacījumi, ti, Preces pārņemšana ar kurjeru, tiks paziņoti Klientam pēc darījuma apstiprināšanas Centrālajā krāpšanas riska novēršanā.

6.1.5. Cool-mania nevar zināt un neuzglabā datus, kas nekādā veidā saistīti ar Klienta kredītkarti vai ar kādu citu ar šo kontu saistīto maksāšanas līdzekli).

6.2. Bankas pārvedums

6.2.1. Klienti var norēķināties, izmantojot bankas pārskaitījumu. Pasūtītās preces tiks nosūtītas pēc maksājuma saņemšanas.

Konta numurs : IBAN: SK9802000000002952352651

Saņēmēja bankas adrese:
Vseobecna uverova banka
Mlynske nivy 1
829 90 Bratislava 25
Slovākija

SWIFT kods (BIC): SUBASKBX

Mainīgā simbols (atsauce) : Jūsu pasūtījuma numurs

6.3. FONDY maksājumu vārteja

FONDY Payment Gateway ir vienkāršs un drošs veids, kā norēķināties tiešsaistē. FONDY Payment Gateway atrodas Nacionālās bankas/FCA UK licences numura uzraudzībā Nr. 900705). Pēc maksājuma opcijas izvēles tiksiet novirzīts uz bankas lapu. Maksājot ar karti, jāievada kredītkartes dati. Jūsu maksājums tiks ieskaitīts dažu minūšu laikā. Tādā veidā jūs maksājat ar kredītkarti, izmantojot internetu vai ātro tiešsaistes bankas pārskaitījumu. Šis maksājuma veids netiek iekasēts.

Lai iegūtu vairāk informācijas, apmeklējiet mūsu vietni: https://fondy.io/

Lūdzu, nevilcinieties sazināties ar mums: [email protected]

7. Sūtījums

7.1. Termins "sūtījums" attiecas uz brīdi, kad Cool-mania ir uzticējis Preci noteiktajam Pārvadātājam, kas uzņemas atbildību par produktu (kritēriji var atšķirties atkarībā no pasūtītās preces veida un galamērķa).

  • Parasti pienāk 5 darba dienu laikā (var mainīties atkarībā no galamērķa valsts)
  • Starptautiskā pasta 1. klase “Signed For” Piegāde — starptautiskā “Signed For
  • GLS kurjerpakalpojums - Starptautiskā piegāde

7.2. Piegādes nosacījumi un piegādes noteikumi ir īpaši minēti saistībā ar atsevišķo produktu katrā attiecīgajā “Produkta informācijas lapā”. Piegādes noteikumi stājas spēkā no pasūtījuma nosūtīšanas dienas, ja vien nav norādīts citādi

7.3. Ja vienlaikus tiek pasūtīti vairāki produkti ar atšķirīgu pieejamības statusu, Cool-mania veiks tikai vienu sūtījumu. Sūtījums notiks, ievērojot garākos laikus (piem., ja tiek pasūtīta 1 prece ar statusu "Noliktavā nav", kopā ar preci ar statusu "Ir noliktavā", abas preces tiks nosūtītas ar garāku piegādes laiku, proti, 30 dienas).

8. Piegāde: Maksas un noteikumi

8.1. Preču piegādes tiek veiktas uz Pasūtītāja Pasūtījuma modulī norādīto galamērķa pasta adresi.

Maksa par iepakošanu un piegādi

Vispasaules standarts — 8 € (piegāde visā pasaulē)

piegāde visā pasaulē

8.2. Klientam ir jāziņo par jebkādām īpašām īpašībām, kas saistītas ar Preces piegādes vietu. Gadījumā, ja tiek sniegta nepareiza informācija un rekvizīti, visu papildu izdevumu iekraušana, ko Cool-mania sedz, lai pabeigtu Preces piegādi, būs Klienta ziņā.

8.3. Pasūtījuma piegāde attiecas uz ielas līmeni. Mēs nepiegādājam uz pasta kastēm, pasta nodaļām un nepiegādājam trešajam uzņēmumam, kas nodarbojas ar transportu / ekspeditoriem.

8.4 Visa atbildība un risks par iegādātajām precēm tiek uzlikts Klientam no brīža, kad Pasta dienestam ir saņēmēju paraksti.

8.5. Par jebkuru problēmu, kas saistīta ar saņemto preču fizisko, atbilstību vai pilnīgumu, Klientam nekavējoties jāziņo toCool-mania un ne vēlāk kā 5 dienu laikā no piegādes datuma, ziņojot pa e-pastu uz [email protected]

8.6 Gadījumā, ja Klients lūdz atkārtoti nosūtīt iegādāto preci, Cool-mania pāriet uz jaunu piegādi, paturot tiesības papildus izmaksām segt maksu par Preces atgriešanu Cool-mania.

8.12 Gadījumā, ja iegādātā prece netiek piegādāta vai tiek aizkavēta, ievērojot sadaļā Specifikācijas norādītos piegādes noteikumus, Klients var ziņot par to pa e-pastu: [email protected] . Cool-mania izskatīs sūdzību un ne vēlāk kā piecpadsmit (15) darba dienu laikā nekavējoties paziņo par rezultātu klientam pa e-pastu.

9. Atgriešana: Atteikuma tiesības

9.1. Saskaņā ar 64. un turpmākajiem pantiem. punktā (Likumdrošības dekrēts Nr. 206/2005), Klientam "Patērētājam" ir tiesības atkāpties no Preces pirkuma bez soda naudas un nenorādot nekādu specifikāciju iemeslu (14) dienu laikā no Preces saņemšanas. Saskaņā ar turpmākajos punktos norādītajiem noteikumiem

9.2. Cool-mania nodrošina Klientam labākus nosacījumus, nekā to paredz Patērētāju kodekss (kurā ir noteikts, ka klientam 14 dienu laikā jānosūta rakstisks paziņojums, pa pastu ierakstītā vēstulē ar atgriešanas kvīti), lai izmantotu šīs tiesības, pietiek ar to paziņot 15 darba dienu laikā no preces piegādes datuma, izmantojot e-pastu: [email protected] Temats: (“Vēlos izmantot atteikuma tiesības)

9.3. Paziņojot par atteikumu, klientam jānorāda pasūtījuma numurs (izdots pirkuma brīdī), Prece vai Produkti, attiecībā uz kuriem tas plāno izmantot savas atteikuma tiesības, un skaidri jāpauž nodoms atkāpties no pirkuma.

9.4. Pēc atteikuma pieprasījuma saņemšanas pa e-pastu Cool-mania klientu apkalpošanas dienests nekavējoties sniegs klientam norādījumus par preču atgriešanu. Preces jānosūta uz uzņēmuma adresi, kas norādīta kontaktu lapā.
Prece ir jāatgriež neskarta, nelietota, komplektā ar visām tās oriģinālajām daļām un iepakojumu (maisiņiem un/vai iepakojumu), ievērojot 9.5. punktu nosacījumus.

9.5. Kā atgriezt – atgriešanas sūtījums, ko veicis klients

9.6. Gadījumā, ja izņemšana nav veikta saskaņā ar Art. 64 un turpmākie Patērētāja kods un, jo īpaši, ja Prece nav nokomplektēta ar visām tā daļām un/vai tai ir pievienoti piederumi un/vai elementi, kas veido neatņemamu sastāvdaļu (piem., etiķetei joprojām jābūt piestiprinātai precēm ar vienreizējās lietošanas zīmogu, tas ir preces neatņemama sastāvdaļa) un/vai neatrodas oriģinālajā iepakojumā, vai pat tad, ja klients to ir bojāts vai lietojis (preces nav valkātas, mazgātas, lietotas), izņemot saprātīgas rūpības robežu, tas ir neietver līguma izbeigšanu un līdz ar to nebūs tiesību uz Klienta par Preci samaksātās summas atmaksu. Prece paliks Klienta rīcībā Cool-mania noliktavā, gaidot savu paņemšanu, vienlaikus anulējot atteikuma pieprasījumu.

9.7 Saskaņā ar pantu . Patērētāju kodeksa 67. panta ceturtā daļa, tikai pēc preces saņemšanas un tikai pēc tam, kad ir pārbaudīta atteikuma tiesību izmantošanas noteikumu un procedūru pozitīvā atbilstība un integritāte (kā norādīts iepriekšējos punktos), Cool-mania četrpadsmit (14) dienu laikā no Preces saņemšanas dienas un jebkurā gadījumā trīsdesmit (30) dienu laikā no dienas, kad Cool-mania tika informēta par atteikuma pieprasījumu, atmaksā klienta samaksātās summas. Atmaksā tiks iekļauta piegādes maksa, bet ne summa, kas samaksāta par jebkādu "papildu piegādes pakalpojumu" iegādi.

SŪDZĪBAS VEIDLAPA - (nepieciešams aizpildīt un nosūtīt kopā ar atgriezto preci - preču defektiem piemērot 2 gadu garantiju)

ATTEIKŠANAS VEIDLAPA - (jāaizpilda un jānosūta ar atgriezto preci līdz 14 dienām pēc preces saņemšanas)

10. ATMAKSAS PROCEDŪRAS

10.1. Atmaksa tiks veikta ar maksājuma darījuma anulēšanu (ja maksājumu veicis klients ar kredītkarti vai bankas pārskaitījumu)

10.2. Gadījumā, ja pasūtījuma veidlapā norādītā preču saņēmēja un pirkuma summas samaksas saņēmēja nesakritība, atteikuma tiesību gadījumā naudas atmaksu veiks Cool-mania, tiem, kas veica maksājumu.

10.3. Kā jau minēts 4.1. sadaļā, visi darījumi, ko veic Klienti, kuri dzīvo kādā no Eiropas Savienības valstīm, klienta maksājuma rezultātā tiek konvertēti eiro. Maksājumiem valūtās, kas nav eiro, Cool-mania joprojām atgriež summu eiro, valūtas summa pēc tam tiek aprēķināta, pamatojoties uz izmaiņu attiecību dienā, kurā tiek veikta atmaksa. Tāpēc valūtas kursa risku sedz klients.

11. Parastā garantija

11.1. Vietnē pārdotajiem produktiem atkarībā no to veida var attiekties parastā ražotāja izsniegtā garantija ("Parastā garantija"). Klients var paļauties uz šo garantiju tikai attiecībā uz ražotāju. Garantijas ilgums, teritoriālais paplašinājums, lietošanas noteikumi un nosacījumi, segto bojājumu un/vai defektu veidi un jebkādi garantijas ierobežojumi ir atkarīgi no individuālā ražotāja un ir norādīti garantijas sertifikātā, kas atrodas produkta kastē.

Preču ražotājs ir atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas radušies šādu Preču defektu dēļ.
Šāda veida garantija ir brīvprātīga, un tā nepievieno, neaizstāj, neierobežo vai neizslēdz un neietekmē juridisko garantiju.

12. Juridiskā garantija 24 mēnešu atbilstības defektiem

12.1. Saskaņā ar Patērētāju kodeksu uz visiem produktiem, kas vietnē tiek pārdoti patērētājam, attiecas arī 24 mēnešu juridiskā garantija, kas attiecas uz neatbilstībām līgumos norādītajai kvalitātei (saskaņā ar 128. un turpmākajiem pantiem. Leg. Nr. 206/2005). Lai saņemtu garantijas servisu, Klientam jāsaglabā pasūtījuma kvīts (“Pasūtījuma un sūtījuma apstiprinājums” e-pasts vai kurjera pavadzīme vai maksājuma apliecinājums).

12.2 Juridiskā 24 mēnešu garantija attiecas uz preces defektiem vai neatbilstību, kas nav pamanāmi iegādes brīdī, kas pastāv preces piegādes brīdī, ja prece tiek lietota pareizi, atbilstoši tās paredzētajam lietojumam un saskaņā ar ražotājs (noteikumi, kas ietverti dokumentācijā, kas galu galā pievienota izstrādājumam.
Atbilstības defekts ir jādenonsē divu mēnešu laikā no tā atklāšanas, ņemot vērā garantijas atsaukšanu.

12.3 Prece tiek uzskatīta par atbilstošu līgumam, ja piegādes brīdī patērētājam:

12.4 Līdz ar to tiek izslēgti no juridiskās garantijas darbības jomas defekti, kas noteikti nejaušu faktu vai Klienta atbildības dēļ, vai preces lietošana neatbilst paredzētajam lietojumam un/vai norādīta tehniskajā dokumentācijā, var tikt pievienota precei.

12.5 Preces defekta vai neatbilstības gadījumā Cool-mania bez maksas nodrošina klientam preces atbilstības atjaunošanu: salabojot vai nomainot preci pret citu ar līdzvērtīgām vai lielākām īpašībām. Pretējā gadījumā ar atbilstošu cenas samazinājumu vai līguma laušanu, atmaksājot samaksāto summu.

12.6. Lai izmantotu Juridisko garantiju, Klientam vispirms ir jāiesniedz pierādījumi par preču iegādes un piegādes datumu. Klientam šādu pierādījumu nolūkos vēlams saglabāt Cool-mania nosūtītā e-pasta “Pasūtījuma un sūtījuma apstiprinājums” kopiju vai citus dokumentus, kas apliecina pirkuma noformēšanas datumu (piemēram, kurjera pavadzīmi vai maksājuma apliecinājums).

12.7. Klientam ir jānosūta Cool-mania konkrēts paziņojums, kas prasa neatbilstības novēršanu, izmantojot e-pastu [email protected] Temats: Prece ir bojāta

12.8 Gadījumos, kad garantijas piemērošana paredz preces atgriešanu defekta novēršanai, prece Klientam ir jāatgriež oriģinālajā iepakojumā, komplektā ar visām daļām (ieskaitot iepakojumu un jebkuru dokumentāciju un papildaprīkojumu). Lai ierobežotu oriģinālā iepakojuma bojājumus, ieteicams to ievietot citā kastē. Jāizvairās no etiķešu vai lentes piestiprināšanas tieši uz oriģinālā produkta iepakojuma.

12.9. Ja defekts netiek konstatēts vai ja tam nevajadzētu būt produkta neatbilstībai, saskaņā ar Likumdošanas dekrētu Nr. 206/2005, no klienta tiks iekasētas visas pārbaudes un remonta izmaksas, kā arī visas citas izmaksas ( transports utt.), ko galu galā uzturēja Cool-mania. Garantija nav spēkā, ja defekts radies pircēja nolaidības vai nepareizas izmantošanas, krāpšanas, mitruma vai citu iemeslu dēļ, kas nav saistīti ar ražošanas vai ražošanas defektiem.

13. Privātums

13.1. Personas dati, kurus Klients pieprasa un sniedz Pasūtījuma moduļa aizpildīšanas laikā, tiek vākti un apstrādāti, lai apmierinātu Klienta prasības, un nekādā gadījumā netiks licencēti trešajām personām. Cool-mania garantē saviem klientiem cieņu. 196, kas datēts ar 30.06.2003., un turpmākajiem grozījumiem.

14. Kļūdas un/vai neprecizitātes Vietnē

14.1. Cool-mania ir pastāvīgi apņēmusies pārbaudīt tiešsaistes katalogu, lai novērstu kļūdas vai neprecizitātes. Tomēr ir iespējams, ka Tīmekļa vietnē ir kļūdas, neprecizitātes vai izlaidumi. Tāpēc Cool-mania patur tiesības labot jebkādas kļūdas, neprecizitātes vai izlaidumus, kas atrodas vietnē, pat pēc tam, kad tā galu galā ir saņemta Pasūtījums. Tāpat patur tiesības mainīt vai atjaunināt informāciju jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma Klientam.