Pretenzijas un atgriešana

Pasūtītās preces nav kārtībā, vai neatbilst jūsu cerībām? Ieteiksim, kā var sūdzēties par precēm, vai arī palīdzēsim ar preču atgriešanu.

Vēlos sūdzēties par preci vai sūtījumu

Ja iegādātā prece nedarbojas pareizi, mēs parūpēsimies par palīdzību uzstādīšanā, remontā vai nomaiņā. Jums jāaizpilda sūdzības veidlapa un kopā ar precēm jānosūta uz mūsu adresi.

Pieprasīt preces

Vēlos atkāpties no līguma un atgriezt preci

Jūs varat atkāpties no pirkuma līguma 14 dienu laikā no piegādes brīža, ti atgriezt mūsu e-veikalā iegādātās preces, nenorādot iemeslu. Jums jāaizpilda līguma atteikuma veidlapa un kopā ar preci jānosūta uz mūsu adresi.

Atgriezt preces

 

FAQ — atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem

1. Kā es varu sazināties ar Sūdzību nodaļu?

Jūs varat sazināties ar mūsu Sūdzību nodaļu, nosūtot e-pastu uz: [email protected] .

 

2. Cik ilgs laiks nepieciešams, lai izskatītu prasību?

Mēs izskatām sūdzības nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā no saņemšanas dienas.

 

3. Kā rīkoties, atgriežot preces?

Jūs varat atkāpties no līguma un atgriezt preci, nenorādot iemeslu 14 dienu laikā no brīža, kad Jūs vai Jūsu norādītā persona saņemat preces. Pēc preču atgriešanas mēs atgriezīsim Jums samaksāto pirkuma summu maksājuma nosūtīšanas veidā uz Jūsu kontu.

 

4. Vai es varu atkāpties no līguma, ja pērku kā uzņēmums?

Nē, diemžēl uzņēmums nav fiziska persona un līdz ar to nevar atgriezt preces likumā noteiktajā 14 dienu termiņā, kā tas ir privātpersonām. Ir iespēja vienoties par preču maiņu pret citām precēm.

 

5. Kas sedz atpakaļ nosūtīto preču piegādes izmaksas?

Preču atgriešana atpakaļ uz mūsu noliktavu ir pilnībā jūsu kompetencē. Tas attiecas arī uz ar to saistītajām izmaksām.

 

6. Kur man jānosūta preces, kuras vēlos atgriezt?

Pirms preces atgriešanas, tās pareizi iesaiņojiet un iepakojuma ārējā pusē pielīmējiet etiķeti ar mūsu adresi. Šeit ir adrese, kur nosūtīt paku ar atgriezto preci:


Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bistrica
Slovakia


Bet esi piesardzīgs! Mēs neuzņemamies atbildību par stāvokli, kādā saņemam jūsu paku no pārvadātāja. Tāpēc pirms preču nosūtīšanas novietojiet tās sākotnējā stāvoklī, kādā tās nākušas no mums, un piepildiet kastīti ar materiālu, kas pasargās preces no bojājumiem transportēšanas laikā. Ja, neskatoties uz to, kaut kas notiek ar jūsu sūtījumu ceļā pie mums, nekavējoties sazinieties ar pārvadātāju, kurš no jums pārņēma paku, un pieprasiet kompensāciju par bojājumiem.

 

7. Vēlos apmainīt preci (piem. nepareiza izmēra dēļ). Kā man rīkoties?

Ja produkts nav lietots vispār (tas ir, uz tās nav netīrumu - matiņu, netīrumu u.c.), tā ir tikai pielaikota, ir iespēja preci apmainīt pret citu izmēru. Taču nepieciešams aizpildīt pretenzijas veidlapu un piezīmē norādīt apmaiņas pieprasījumu pret citu preci/citu izmēru.

 

8. Vai es varu atgriezt jebkura veida preci?

Noteikti nē. Likums precīzi nosaka, kuras preču kategorijas nevar tikt atgrieztas. Piemēram, in-ear austiņas (spiegu austiņas) un tamlīdzīgi.

Pircējs nevar atkāpties no līguma, kura priekšmets tas ir

  1. preču, kas izgatavotas pēc pircēja īpašām prasībām, pēc pasūtījuma izgatavotu preču vai preču, kas paredzētas tieši vienam pircējam, tirdzniecība (piemēram, neona logo izgatavošana vai gobo projektoram, pasūtījuma izgatavotas vārda birkas pēc pircēja pieprasījuma),
  2. tādu preču pārdošana, kuru kvalitāte strauji pasliktinās vai pasliktinās,
  3. tādu aizsargiepakojumā ieliktu preču tirdzniecība, kuras nav piemērotas atgriešanai veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ un kurām pēc preču piegādes tika salauzts aizsargiepakojums (piemēram, in-ear austiņas - spiegu austiņas, nitrītu tīrītājs u.c. ),
  4. elektroniska satura nodrošināšanu, kas nav fiziska nesēja, ja tā sniegšana sākās ar patērētāja nepārprotamu piekrišanu un patērētājs ir paziņojis, ka ir pienācīgi informēts, ka, izsakot šo piekrišanu, viņš zaudē tiesības atkāpties no līguma (piemēram, programmatūras digitālā/elektroniskā licence).

 

9. Kad es saņemšu savu samaksu par atgriezto preci?

Naudu par atgriezto preci nosūtām ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc pakas saņemšanas un atgrieztās preces pārbaudes. Saskaņā ar likumu mums ir 14 dienas no preču saņemšanas noliktavā, lai apstrādātu preces no līguma. Jūs saņemsiet savu naudu atpakaļ, izmantojot to pašu veidu, kā maksājums tika saņemts pie mums. Izmantojot ekspresmaksājumus (kredītkarte, Google Pay, Apple Pay u.c.), nauda jūsu kontā nonāks 3 darba dienu laikā. Bankas pārskaitījums parasti aizņem 1-3 darba dienas. Ja maksājums bija skaidrā naudā, veidlapā ir jāaizpilda konta numurs IBAN formātā (pievienot arī saņēmēja vārdu) naudas atmaksai un mēs atmaksāsim maksājumu ar bankas pārskaitījumu.